Sayfalar

10 Tem 2013

Tavsiye Kanalı ve English Home

Herkese merhaba.
Çok mutlu bir anımı sizinle paylaşmak istedim.

Az önce kargom geldi. Pek çok melek gibi bende bir şaşırdım çünkü geleceği ile ilgili hiç bir haber yoktu :)
Paketi açınca o bildiğimiz tanıdığımız English Home hediye paketi çıktı. Kurdaleler ayrıca çok güzeldi. Kenara kondu bir DIY projesinde kullanılmak üzere...
Paketimden çıkan şeylere bayıldım :)
El havulsu yumuşacık.
Askılar çok cici onlara en kıymetli giysilerim asılacak.
Ve losyon. Losyonunuz olduğunu fark etmemişdim. Varsa kendimden utanırım. Hepsi çok ama çok güzel English Home ailesine ve Tavsiye kanalına çok ama çok teşekkürler.
Güzel bir Ramazan hediyesi oldu....



Tavsiye kanalı ne mi ?
Hemen açıklayayım ...
Tavsiye kanalı bir çok köklü firmanın tanıtımı için kullandığı topluluk. Size ücretsiz bazı ürünler sunuyor. Bunlar bazen hali hazırda olanlar bazen de yeni çıkan ürünleri.
Bizim misyonumuz bunu eşimize, dostumuza tanıtmak.
Sosyal medya ağlarında ve blogumuzda duyurmak.
Mesela English Home ürünlerini gerçekten çok ama çok beğenirim. Bir kaç ürününüde indirime girince alıyorum. Ama sürekli alamıyorum : tamam fiyatlar belki biraz pahalı olabilir ama gerçekten kaliteli.
Bu gibi durumlarda hediyeler çok makbule geçiyor...
Biz göz atmak ada üye olmak isterseniz. Tavsiye Kanalı...


9 yorum:

  1. Güle güle kullanın.bu arada bende bumerang üyesiyim ama yazarkafe yazarı olamıyorum.Anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Bende yaklaşık 1 ay boyunca sadece bumerang üyesiydim daha doğrusu bumerang da altın üyeydim. her gün sürekli post yayınladım hatta günde 3-4 adet sonra yeniden onay sürecine girdim ve platin üyesi oldum.Platin olduktan sonra yazarkafe de yazılarını yayınlıyabiliyorsun:)
      Umarım aydınlatıcı olmuştur...
      Sevgiler...

      Sil
    2. Teşekkür ederim.O kadar çok sık postu nasıl buldunuz?Çok çalışkansınız çok..!! Bu arada Tavsiye meleği sözleşmede kafamı karıştıran bir durum var:3,cü taraflar sizin postlarınızdan istediklerini kullanabiliyorlar mı?Herhangi bir telif ödemeden:SS

      Sil
  2. Aaa ne kadar şanslısın.. Mükemmel harika hediyelermiş Gülaycığım.. Çok güzel bir ramazan hediyesi olmu şgerçekten..
    Güle güle kullan.. Hemen Kanalı ziyarete gidiyorum ben de..:))

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullanman dileğiyle canım...Sevgiler,

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...