Sayfalar

10 Tem 2013

PRETTY LİTLLE LİARS

 
5 kız arkadaşdan 1 tanesi bilinmeyen bir şekilde kaybolur. Ve cesedi bulunduğunda aslında herkes herşeyin bittiğini sanır ama aslında öyle değildir.
Ölen kız anlaşılmaz ve bilinmez bir biçimde diğer kızlara musallat olur ve garip şantajlarda bulunur. Hayatlarını zindana çevirmeye çalışır.
Benim severek izlediğim ama amrtık yeter kim bu "A" dediğim zamanlar oluyor. Sırf meraktan dizinin bitmesini ve her şeyin ortaya çıkmasını istiyorum.


Bu tarz genölik, gerilim filmlerini seviyorsanız izleme listenize ekleyin derim....
 
 
 


2 yorum:

  1. İzliyorum ara ara bende bu diziyi yalnız 3.sezon başlarında sıkıldım biraz ara verdim bir ara gene göz atacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa inan bende aynı şekilde izlemeyeceğim dedim. Sonra A nın kim olduğu sorusu çok ağır bastı. Sonrasında izletti. Ğstelik bölümler birikmiş olduğu için 1 hafta beklemek zorunda kalmadım....

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...