Sayfalar

1 Haz 2013

BODY SÜSLEME

Günaydın arkadaşlar. Bu sabah her zamanki gibi kuş sesleri ile uyandım kendimi dinlenmiş hissettim çünkü çok yorulmuştum :(
 
 
bir fiyonk nasıl değiştiriyor


Dün arkadaşım D bizdeydi tabi biz bir araya gelince boş durmayıp yapılacak ne varsa yapıyoruz.  D yine sipariş üzerine yaptığı body leri sizinle paylaşıyorum. Küçücük bir fiyonk nasıl renk katmış değilmi :) Asıl süpriz birazdan D hem sipariş hemde kızına yaptığı müthiş etek modeli :)
Bir sonraki post da onu yayınlayacağım.
D bunlarla uğraşırken bende tül diktim :) Onun bir tek düğmeleri kaldı dikince resimler ve sizinle paylaşırım

Bu da yakından görüntüsü :)
Sizde isterseniz siparişleriniz için bana ulaşın :)
Bu arada siparişin sahipleri güle güle kullansınlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...