Sayfalar

22 May 2013

YORGUNLUK VE YENİ ŞİFONYERİM :)




Hepinize kucak dolusu öpücükler. 
Niye mi bu kadar yoruldum ??? Ay hiç sormayın . Yada sormuş olun ben anlatayım :) Daha önce televizyonun altına şifonyer ısmarladığımı ve koltuk aldığımı yazmıştım. Dün şifonyerim geldi. Nasıl geniş içi anlatamam :) Tabi ben dolduracak bir sürü ıvır zıvır şey bulurum :)


İşte şifonyerim....





Neyse şifonyer işin kolay tarafıydı. Aslında yatak odası olan odamda gardarlobum  bir çekyatım ıvır zıvırlar ve eşimin eski bilgisayar masası vardı.  TELESET in bilgisayar masası 10 senelik falan belki ama öyle böyle değil :( Neredeyse yemek masam kadar ama çok büyük ama işlevsel değil.

Bende düşündüm taşındım. Koltuklarım geldiği zaman yazın tekli kışında 2 li koltuğu koyacak yer bulamadım. Aklıma bilgisayar masasının yeri geldi. Eşime söyledim. Masayı söküp bodruma koyalım diye. Onunda aklına yattı . Ve kolları sıvadım. Matkapla vidaları gevşetmeye çalışıyorum olmuyor, orasını çeviriyorum olmuyor, burasını çeviriyorum olmuyor :) Kısaca çıldırmaya az kalmıştı. Eşim uğraşma çıkartıp indiririz dedi. Ne yapalım ok dedim.
Buradan TELESET yetkililerine sesleniyorum evet ürünleriniz çok sağlam ama de monte etmek neden bu kadar zor. Bir püf noktası vardır ama ben bilmiyorum :(
Neyse bir ucundan eşim bir ucundan ben tuttuk odadan çıkartmayı başardık. Merdivenlerden de uflaya puflaya ki burada ikimizin de bel fıtığı artı benim komple boyun fıtığımın olduğunun altını çizerek belirtiyorum.. Merdivenlerden de indirdik ama bahçeye geçen yerde benim merdivenin korkuluğu çok dar. Hayda benim boyum kadar kaldırmak zorunda kaldım neredeyse :(
Haydi orayı da zar zor kurtardık. Geldik bodrumun merdivenine.
Bodruma indirdik kapıdan benim taraf girdi eşimin tarafından 1 karış kaldı. Ölürmüsün öldürürmüsün. Zaten indirirken olsun bodruma sokmaya uğraşırken olsun masanın hemen hemen her yeri gitti :(
Eşim hepten sinirlendi girmeyip her yeri çizilince. Bırak uğraşma çıkartalım kenara koyalım babanem onu hal eder kırar mırar dedi.

Tamam dedim. Tekrar bodrumun merdiveninden çıkartıp kenara koyduk. Babanemize söyledim o da bahçenin bir kenarına koyarız. Masa niyetine kullanırız dedi. AAA dedim süper fikir. Kapaklı dolabı var. Gerekirse bahçe ıvır zıvırını koyar :)
Yalnız bu arada kollarım ellerim o kadar kötü ki sanki kedi tırmığı dolu . Kedileri olanlar çok iyi bilir bunu. Ama siz o izlerle çok mutlusunuz biliyorum.
Neyse sonunda onu hallettik ama benim iş bitermi . Bilgisayar masası çok şey almasa bile yine bir sürü bişiler vardı. Oradan al oraya koy buradan al şuraya koy :) Eski tv sehpasını yatak odasına koymayı düşünüyorum.  gözü var. Bir gözüne kitaplarımı diğerine de elişi çantalarımı kutularımı , kumaşlarımı koyarım. En azından hepsi bir yerde olur. Aslında size son aldığım kumaşımı daha önce aldığım kumaşları da fotoğraflayacaktım ama hepsini bulmam lazım. Eşyalarımın bir kısmı babanemizin evinde. Fazlalıkları ayıkladıkça onlardan çıkartıp yerleştiriyorum :)

Kumaşlarımın hepsini toparlayayım toplu çekim var :)
Sonra işim bitti mi . HAYIR ... Bugün koltukları getirecekler. Doğal olarak odadaki diğer koltuklarımı tekrar dan salona taşımam gerekti. Eşim gece işe gideceği için teklileri ben tek başına götürdüm. Orta sehpasını da götürdüm. Çünkü hafta sonu ablam geliyor gelirken bana İKEA dan aldığı orta sehpamı ve fenerimi getirecek. Çok mutluyum evim yavaş yavaş düzene giriyor. Ve başkasının eşyaları artık değişiyor. Yanlış anlamayın sakın başkaların eşyası derken ailemin sonuçta. Ama evliliklerini bizim gibi her şeyi kendileri yapanlar bilir. ilk etapta çok bir şey alamıyorsunuz elinizdekileri değerlendiriyorsunuz. Artı şu anda eşimin evinde oturuyoruz ama evin bir mutfağı değişmedi her şeyi yeni baştan yapıldı. Çünkü oturulacak gibi değildi. Böyle büyük bir borcun altına girince mobilya eşya hiç gözüme gözükmedi. Ne varsa şimdilik idare ederim dedim.
Yeni bir şeyler alıp değiştirince de sanki evliliğimde her şey daha çok oturuyor ve Allah bize güç kuvvet verdikçe her şeyimizi kendimiz kendi alın terimizle yaptığımızı bilmenin mutluluğu bir başka oluyor. Yarın öğlende artık eşim uyanınca 3 lü koltuğu içeri taşırız. Camımı siler halının tekini kaldırır.  Tüllerimi değiştirdim mi . Yeni eşyalar için mükemmel bir alan yaratmış olurum. Tabii belim başıma iş açmazsa...
Bunlarda eklediğim uğurböceklerim :)

Koltuklarım geldiğinde onu da gösteririm :)

6 yorum:

  1. Allah sağlık versin hepsi olur aldıklarınızı güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım. Herşeyin başı sağlık . O oldumu hepsi olur...

      Sil
  2. ıyı gunlerde kullan aman sağlığına dıkkat et sonra donusu olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Dikkat etmeye çalışıyoruz ama olmuyor. Dönüşü yok zaten . Bakma arada bir zorluyoruz ama onun dışında dikkat etmeye çalışıyorum çünkü başka şansım yok...

      Sil
  3. Güle güle kullanın iyi günlerde Rabbim sağlık versin .sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah Rabbim sağlığı hepimize versin .

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...