BERFİN

Lilypie Angel and Memorial tickers

23 May 2013

POST TRAFİĞİ VE KOLTUKLARIM :)

Arkadaşlar selam.
Bu blog işi nasıl bir şeydir . Şu anda çok takipçim olmamasına rağmen her hafta sayıların artması ve sayfa tıklanma sayımın gün be gün artması nasıl bir mutluluk.
Flash flash flash şu anda sayfam binin üzerinde tıklandı. İnsanlık için küçük benim için büyük bir adım...
Neredeyse her şeyi sizinle paylaşma isteği içerisindeyim :)
Siz de aynı duygular içindemisiniz bilmiyorum ??? Arada yayınladığım postlarımın bir kısmını daha önce hazırlayıp yayınlanması için programlamıştım. Ama şimdi onları beğenmiyorum bile :) Yeterli gelmiyor. Şimdi onu yayınlamayayım önce yenisi yayınlansın diye kendi kendime kavga ediyorum.
Ne diye ediyorsam. Burası benim oyunalanım. Yazılarım da oyunlarım. İstediğimle istediğim zaman oynarım değilmi. Her gün 1 değil 3 post yayınlasam ne olur :)
Kafanızı şişirmekten başka :)
Neyse sıra geldi koltukklarıma. 2  gündür çok yoruldum. Öyle böyle değil. Üstelik yaz temizliğimi yapmış olmama rağmen yeniden yapıldı :) Yalnız yapılsa ne yazar süpürüyorum siliyorum arkamı dönüyorum 1 saat sonra yine toz :(
Anlamadım ya bendemi bir sorun var yoksa evdemi. Tamam bahçe içinde toprak sonuçta . Evimde yol ağzında çok trafik olmaz ama yerden rüzgarla kalkan toz direkt bizim evde :(
Of bazen yapmicam artık diyorum . 2-3 gün çok bişi yapmıyorum anam daha beter oluyor.
Neyse bu kadar şikayet yeter :)
Evet sıra geldi koltuklarıma.

Aslında kendine koltuk almayı düşünenler içinde yararlı bir post olacak. MODALİFE pırlanta koltuk takımı . Klasık 3.lü 2.li ve 2 adet tekli. Tekli koltuklar dışında 2.li ve 3.lünün altı sandık. Bu bence bir avantaj. Yeni oldukları için süngerler sert ama sorun değil. Oturması güzel . Özellikle tekli koltuklar arka kısımları yüksek olduğu için özellikle bizim gibi film seyredenler için gömülüp rahat rahat izleyecek bir pozisyon oluşturulabilir. Teklimin bir tanesini şu malum bilgisayar masasının yerine koydum. Çok sıcak havalarda artık yazılarımı yazmak için yada kitap okumak için oraya kaçarım :)



Bakım ve temizlik için bir şey diyemiyeceğim malum daha yeni :) ama satıcının söylediği kadar temizliği rahatmış ...


4 yorum:

  1. Vallahi Gülay Hanım ben sizin yayınlarınızı öyle seve seve takip ediyorum ki çok da hoşuma gidiyor..:))
    Zaten kendi bloğumda sevdiğim bloglar arasına ekledim ki hemen yayınlarınızı görebileyim..:))
    Koltuklarınız gerçekten güzeller.. Güzel günlerde kullanın darısı vallahi benim başıma diyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim duygularımız karşılıklı :)
      Çok teşekkür ederim evet bende çok beğendim koltuklarımı.İnşallah canım :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...