Sayfalar

30 May 2013

ÇEKİLİŞDEN KAZANDIĞIM HEDİYE

 
 
Merhaba arkadaşlar...
Bugün biraz geç kaldım ama sabah 9 da evden çıktım önce pazara gittim şöyle bir dolaştım. Annemden getirdiğim 6 metre kadar tülüm vardı onun için pileli ekstrafor aradım tuhafiyelerde yoktu, belki bir ihtimal pazarda bulurum diye dolandım ve evet buldum :)
Sonra pazardan çarşıya geçtim güzel bir göz kalemi aldım :)
Ve oradan kargo firmasına uğradım çünkü hediyemi almam gerekiyordu :))))
 

 
Önce göz kalemimden bahsedeyim . Golden Rose Glitter Eye Pencil no:107
Gördüğünüz gibi mavi ve simli. Son zamanda her şeyimi yeşil alıyordum. Kahverengi gözde yeşili çok yakıştırıyorum. Yeşil renk kullanınca gözlerim ela gibi duruyor. Olmuyor yalnız duruyor :)
Maviyi de çok severim ve bir ara maviyi çok kullanırdım . Tekrar alayım dedim ve bu sefer simli aldım :) Mavi kalem kahve rengi gözde kahveyi ön plana çıkartıyor :)
 
Şİmdi geldi hediyeme ...
Canan Zerkinli Kampanyaların Mutfağından blogunda görmüş ve katılmıştım. Bunun yanında daha pek çok yarışmaya katıldım ama ne olursa olsun 1 tane de olsa kazandım :)
 
Ürün kullan at Cupcake kalıbı :)
10 adet vardı kutuda çok güzeller çok beğendim.
Cupcake Ambalaja bu güzel hediye için çok ama çok teşekkür ederim :) 


2 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...