Sayfalar

12 May 2013

ANNELER GÜNÜ VE MONETA TAVAM

Selam ...
Bugün günlerden anneler günü. Böyle günleri çok önemsemem aslında insanın sevgisini tek güne sığdırması çok yapmacık bence. Bana her gün Anneler günü ,bana her gün Sevgiler günü. Ama her gün dolu dolu yaşamayıp sadece yılda 1 günde hatırlansa önemli değil diyenlere de diyecek bir sözüm yok.

Perşembe günü Lezzetin Püf Noktası yarışmasından kazandığım tavam Moneta geldi. Kapıyı açıp kargo firmasının çalışanı ile karşılaşınca çok ama çok mutlu oldum... Şimdilik sadece fotoğrafını yayınlıyorum. İlerleyen zamanlar da içinde pişireceğim güzelliklerle buluşturacağım sizi.



2 yorum:

  1. Tavanızı güle güle kullanın...
    Bloğunuzu izlemeye aldım benim bloğumada beklerim mutlu bir hafta dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hemen girdim blogunuza ve çok beğendim hatta bir kaç tarif denenecek listesine alındı bile ve tabiki bende sizi takibe aldım. Eksiklerimi bana bildirip yardımcı olursanız çok sevinirim.

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...